Här gråter vi

Såg nyss Ladder 49. Hur bra är den filmen eller? Skitbra! Jag såg den för typ ett år sen, men jag har ju lyxen att glömma bort filmer jag ser, så jag kom inte ihåg ett skit. Det enda jag mindes var att den är skitbra. Och oj vad jag grät på slutet. Som ett litet barn.

Jävligt lugn söndag har det varit, precis som vanligt. Inga barn som blir gjorda här inte.
Jag får väl försöka få mej i säng i tid eftersom jag ska på nästa skittråkiga möte på Arbetsförmedlingen klockan 10 imorgon.

Men man vet ju aldrig om jag förgyller er kväll ännu en gång, senare.

Kommentarer
Postat av: catti

heh iofs sant, men jag drack en cider där och lite öl alltså inte ens en hel fattar inte hur man kunde bli så otroligt borta

2008-11-17 @ 15:26:42
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0