Ha di jot din sjalv?

Jag har ett sånt där Visakort med bild på mej själv. Den söta lilla kinesen som serverade mej och Jasmin för en timme sen frågade om jag hade gjort det själv. Eller ja hon frågade, ha di jot den sjalv?
Jag fattade först inte vad hon sa och svarade bara ja och då frågade hon, va din svar?
Vi gick ut ur restaurangen och bröt ihop. Hur fan skulle jag kunna göra den själv?? Doh!

Jag höll på att få ett frispel inatt när jag var skittrött, men inte kunde somna. Såhär trött var jag


Och såhär trött var min hund för att jag "råkade" putta till honom varje gång han började snarka


Jag menar, hur jävla kul är det att vara vaken helt ensam liksom?!

Ska kolla på Ensam mamma söker nu, men vi hörs på en stund vettja.


Kommentarer
Postat av: sassa

HAHAHAHA kineser e BÄST ,asså ja e halv pervers tror ja,ja kan inte låta bli o

få dom att använda R ord :D

sen bli de sport o se hur länge ja kan hålla mej för asgarv =)

2008-11-09 @ 22:01:42
URL: http://metrobloggen.se/kian
Postat av: Linn

hahaha.. Sassa the evil

2008-11-09 @ 22:18:21
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0