Glömde berätta

Aaah vilket pucko som var på puben igår. Jag måste ju bara dela med mej av detta praktexmeplar.
Alex var där och han stod och pratade med två andra killar. Jag gick en runda och plockade glas från borden och såg att en av killarna höll en tom flaska bakom ryggen.
Så jag gick fram och skulle ta flaskan. Han blev typ skitförbannad och rykte till sej flaska igen och jag sa att den var ju ändå tom.
-Ja det är den, men jag kanske ska ha den till något. sa han och och var kaxigare än en tjur på grönbete.
Jag tittade på Alex och frågade vad fan den där killens problem var. Och Alex tittade själv på honom i undan om vad fan han sysslade med.
Iallafall gick jag därifrån och tänkte att han får väl behålla sin tomma flaska då. Kanske han trodde det var pant på den? Luffare? Han såg ut som en iallafall.
Ja, det var inte slut här inte.
En stund senare kom Jasmins bror Jimmy fram och beställde två drinkar. Han bad mej göra något gott och jag blandade ihop två "Linn special" som för övrigt är jävligt god och populär på vår bondiga lilla pub.
Nu var det ju det här puckot som skulle ha den andra. Han fick den, tittade på den (den är typ ljusgrön och det var ett gult sugrör i den) smakade lite och tittade på Jimmy som att han var totalt dum i huvudet. Sen skakade han kaxigt på huvudet och sa till Jimmy att den vill han fan inte ha. Den var för tjejig förstår ni.
Hur pantad får man vara?!

Kommentarer
Postat av: catti

håller me.. den drinken är faktisk god!!!

2008-11-15 @ 20:55:43
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0