Första advent

Jaha, då var det söndag igen. Och jag är som vi alla vet inte bakis. Det är nästan så man skulle fira det med en riktig jävla fylla.

Jag känner att jag är på ett slightly dåligt humör idag.
Inte konstigt när det inte är en vecka sen man fick pengar och man redan är fattig som en kyrkråtta.
Sen brukar ju folk undra om "man inte har fått något på länge" när man är lite grinig. Och med tanke på att jag antagligen snart har växt ihop till en söt liten oskuld, så är det inte helt omöjligt att det kan vara en bidragande faktor.
Man kanske skulle ta sej en funderare om att söka jobb i den äldsta branchen av dom alla? Slå två flugor i en smäll liksom.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0