En stjärna i protokollet

Eftersom jag inte kände minsta lilla tecken på någon sorts träningsvärk i en enda muskel efter visiten på gymmet i måndags, så tänkte jag köra hårdare idag.
Och trots att svetten sprutade i hela lokalen och trots att jag helst hade krupit ihop i fosterställning och tänkt "happy thoughts" efter en halvtimme, så körde jag stenhårt.
Jag körde powerwalk från början till slut och höll ta mej fan mina 45 minuter som jag bestämt mej för.

Har precis kommit ur duschen och känner mej lagom mör, och nu ska jag titta lite på Bonde söker fru och alla dessa heta bögar.

Kommentarer
Postat av: catti

duktig flicka (klapp på huvet)

you go girl!!

2008-11-19 @ 20:54:32
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Anneli

You go,girl =)

2008-11-19 @ 22:47:47
Postat av: Anneli

Tittar upp o ser att Cattie skrivit likadants

2008-11-19 @ 22:48:56
Postat av: Linn

INTE cattie, Anneli!! CATTI! Jag har förklarat för henne att jag tänker aldrig kalla henne Catti, jag får klökningar av det. Så jag väljer att kalla henne Cattis!

2008-11-19 @ 23:06:52
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Första gången jag skrev CATTI så stavade jag rätt,men e man van vid en sak så blir d så..Å vet du en sak..D e skitmånga som kallar Cattie för Cattis..hahaha...Du får hitta på ngt annat namn t henne...

2008-11-21 @ 00:44:50

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0