Mjo

Vill börja med att säga att den där tonfisken var ingen höjdare alltså. Jag åt väl ungefär en tredjedel av en filé. Men min hund delade helt uppenbart inte min mening.

Jag är så jävla jobbig! Jag började skriva om en sak och skrev ganska mycket. Men så kom jag på att nää, det vill jag inte alls skriva om.
Men va fan ska jag skriva om då?

Jag är alltså arbetslös nu. Det betyder att jag har väldigt mycket tid att spendera här vid datorn. Då blir jag lite nervös. Om jag inte har något att skriva om nu, hur fan ska det då gå när jag inte gör annat än sover och tittar på tv om dagarna? Och tränar såklart. JAG SKA!

Nä, jag ska kolla runt lite på det braiga nätet och se om jag hittar något intressant som jag har något att tycka om.

Fem minuter senare.

Nä, inget intressant.
Nu tänkte jag skriva att det snart är helg, men det är ju fan bara tisdag. MEN!! Bara tre slitna dagar kvar till jag ska färga håret. Kalla fötter, kalla händer, kalla ben, kalla armar, kall Linn!! Jag är så jäkla nervös så jag vet inte om jag skita eller torka mej först när jag sitter på toa.
Och ovan på allt så pratade jag med Jasmin om det här. Jasmin som alltid ska ha så jävla mycket åsikter, kan hon inte bara vara tyst? Hon tyckte inte alls att jag skulle färga i den färgen jag hade tänkt. Skit! Nu blev jag ju ännu mer osäker.
Så tänkte jag också på en annan sak. Frisören sa att hon kommer tona det, men.. Betyder inte det att det blir dassigt efter bara några veckor?
Det värsta är att jag har lovat att jobba på puben i helgen. Tänk nu om jag ser ut som något taget ur en kloak, och måste då visa mej för alla jävlar som vill titta. Är dom på puben smarta då, så tar dom extra betalt för att få komma in och titta på odjuret.
Undrar om ni förstår att jag är lite nervös över det här?



Kommentarer
Postat av: Anneli

Hur ska du ha d då?

Jag tycker du e snygg som du ser ut nu.D e du liksom!



PoK

2008-11-12 @ 12:26:15
Postat av: Linn

Ljusbrunt tänkte jag. Jag är trött på utväxten! Men jag kommer bli blond igen sen, det är jag säker på. Don´t worry =)

2008-11-12 @ 14:03:21
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0