Doften av man

Ett tag fick man ju ungefär sju miljarder mejl där man skulle svara på en massa frågor. Typ vad man lyssnade på just för tillfället eller om man har stulit en bil någon gång. En av frågorna var vilken doft man gillar mest.
Rosor. Den eller den parfymen. Pizza. Ja, många olika totalt ointressanta svar fick man.
Jag hatar kedjebrev, men dessa har jag faktiskt svarat på och skickat vidare ibland.
Och svaret på den frågan är ju helt självklar: MAN!
Finns det något bättre än att ligga bredvid den man tycker om och trycka sin näsa mot hans hals och fylla sitt luktsinne till bredden, med hans egna doft blandad med någon underbar herrparfym?
Nej, det tycker jag inte!

Ja, jag är ta mej fan kärlekskrank igen. Helvete!

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Jag hållet med dig till 100% det finns inget bättre än doften av man =)

p.s Kär igen?!d.s

2008-12-02 @ 23:17:02
Postat av: Linn

Igen?! När fan var jag kär senast? Förutom J, han räknas inte.. Haha

2008-12-03 @ 00:01:31
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Tröga Jasmin kom på sig själv med att det var tanken av doften av man som fick dig kär lol

Japp born to bee blond =)

2008-12-03 @ 21:25:31
Postat av: Linn

Jasmin min kära. Nu ska tant Linn förklara för dej. Kärlekskrank är ett ord som förklarar att men vill ha kärlek. Enkelt. Haha. Du är för söt!

2008-12-03 @ 22:01:13
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Jasmin

AAAAAAAAA *poletten trilla ner*

2008-12-08 @ 00:06:34

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0