Dilemma

Jag förstår att ni tror att jag är helt felfri, men inte riktigt faktiskt. Jag har ett litet problem. Jag lider av syndromet "lockigt hår".
Har man ett lockigt hår, så har det en tendens att bli jävligt torrt om man tvättar det för ofta. Av den anledning försöker jag tvätta det så sällan som möjligt, två gånger i veckan ungefär. Nej, det blir inte flottigt och det luktar inte illa.
Nu har jag ju, som ni vet, börjat träna, och när man tränar vill man gärna bli svettig för att det ska kännas att man tar i liksom.
Blir man svettig, blir man det gärna i hårbotten också.
Detta är alltså ett dilemma för mej eftersom man helst vill tvätta av svetten när man är klar med träningen. Man vill ju liksom inte lukta svett i håret.

Som jag ser det, har jag fyra alternativ:

1: Träna två gånger i veckan.
2: Sluta träna.
3: Lukta svett i håret.
4: Raka av mitt hår.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linus

Våga vara lite udda, RAKA AV HÅRET!! lol Ser det framför mig....hahaha

2008-11-24 @ 17:28:07
URL: http://ln82.blogg.se/
Postat av: Linn

Känns lite som att syftet med att träna är att (förutom uppenbara hälsoskäl) bli snyggare. Det tappar lite sin mening om jag rakar av håret kanske. Dessutom är det faktiskt jävligt kallt ute. Haha

2008-11-24 @ 17:41:58
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag tycker fan oxå attt du ska raka av håret,när du gjort d så slutar du träna!!!

2008-11-24 @ 19:52:50
Postat av: Anneli

-t

2008-11-24 @ 19:53:03
Postat av: catti

hmm.,. träna två dar i veckan.. låter som det enda vettiga o det räcker ju faktiskt

2008-11-24 @ 20:02:02
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Pia

Du kan ju skaffa en portabel fläkt som bara blåser i din hårbotten när du tränar!! ;o) Skämt åsido, jag fattar ditt dilemma! Det är ju lite radikalt att göra en Britney, speciellt vintertid!! :o)

2008-11-24 @ 20:53:35
URL: http://anjocapi.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0