Blogg

Då var det lördag (för er som inte visste det) och jag har inte gjort ett skit på hela dagen. Ska inte göra mycket mer ikväll heller, det blir soffan och tvn.
Jag kan inte med ord beskriva hur skönt det är att bara vara hemma istället för att vara fullast på stan.
Man slipper alla äckel som är ännu fullare än man själv är, och försöker på ett snyggt sätt stöta på en, fast jag egentligen inte ens hör vad dom säger för dom sluddrar mest. Man slipper stå på dansgolvet och försöka hålla takten till musiken som man oftast inte ens tycker är speciellt bra. Och framför allt slipper man vakna bakis imorgon.

Idag har jag använt mitt nässpray EN enda gång och det var när jag vaknade, för jag höll på att omkomma av andnöd. Men sen har jag inte ens behövt. Det är så jävla skönt!! Jag nyser inte längre dagarna i ända och känner mej inte heller förkyld.
Två dagar till så är jag nog fan helt fri från skiten. Tror till och med jag slipper söka upp det där 12 stegsprogrammet som jag pratade om.

Kommentarer
Postat av: catti

hehe du e bara såå förvirrad

2008-11-08 @ 18:57:56
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Fan vad bra Linå har du bara några missbruk kvar...E d cola o läkerol lr? ler



Lr när du har slutat m cola va?

2008-11-08 @ 21:50:03
Postat av: Linn

Du Anneli, mitt Colaberoende tog jag han om för läääängesen! Och Läkerol är faktiskt inte skadligt för min hälsa. Så det så!

Men jag borde sluta röka. Har skaffat mej ett annat beroende när jag slutade dricka läsk (jag gör det på helgerna ibland om jag ska vara ärlig) och det är kolsyrat vatten, men det är inte heller farligt, så det tänkte jag fortsätta med.

2008-11-08 @ 22:03:31
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0