3

Jag tittade lite på Vakna med the voice i morse. Lars från Idol var där och han hade löst ett korsord innan han kom in i studion. Han hade inte hunnit riktigt klart, så Josefin hjälpte honom med det sista.
Jakob Öhqvist skulle då mobba Josefin och försöka få henne att se lite dum ut eftersom hon bara hade gjort en liten del av korsordet och letade upp ett ord hon löst som var "nagelfil". Sen letade han upp ett ord som Lars hade löst. Modein-riktad. Så sa han flera gånger innan han fattade att det stod modeinriktad. Fan vad bra! Jag skrattade så att jag grät.
Saken med det hela är ju att Jakob verkar vara den snällaste och ödmjukaste man kan hitta, och han lyckades inte ens med detta lilla försök till att ödmjuka Josefin. Guld!

3 dagar kvar till total tristess. Med andra ord arbetslöshet.
Jag tycker att ni är lite dåliga på att hitta jobb till mej. Vad hände liksom? Jag trodde att ni tyckte om mej och var mina vänner?


Kommentarer
Postat av: Sanca

Hitta jobb till dig? GLÖM DET! Nu börjar livet på msn tillsamman igen juuu... åååå vad jag har längtat! Det är ju bara de arbetslösa (och mammalediga, men dom måste ju leka vuxna o ta hand om barn o sånt) som kan chatta med mig när jag borde jobba!!! =)

2008-11-11 @ 14:45:50
Postat av: Sanca

Hitta jobb till dig? GLÖM DET! Nu börjar livet på msn tillsamman igen juuu... åååå vad jag har längtat! Det är ju bara de arbetslösa (och mammalediga, men dom måste ju leka vuxna o ta hand om barn o sånt) som kan chatta med mig när jag borde jobba!!! =)

2008-11-11 @ 14:53:30
Postat av: Sanca

Hitta jobb till dig? GLÖM DET! Nu börjar livet på msn tillsamman igen juuu... åååå vad jag har längtat! Det är ju bara de arbetslösa (och mammalediga, men dom måste ju leka vuxna o ta hand om barn o sånt) som kan chatta med mig när jag borde jobba!!! =)

2008-11-11 @ 14:54:50
Postat av: Linn

Tänk att stamma hela inlägg..

2008-11-11 @ 19:59:13
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0