Nytt inlägg

Här sitter jag och stirrar på den tomma rutan på dataskärman som skriker "skriv något på mej, skriv något på mej".

Ni la märke till att jag var på ett synnerligen dåligt humör tidigare idag?
Jag ber om ursäkt för detta och tar tillbaka varje bokstav i orden fuck you, och sväljer dom igen. Unskyld, som jag skulle säga om jag bodde några mil åt något håll.

På tal om något helt annat, min hund. (Ha! Visst trodde ni att ni skulle slippa läsa om honom på ett tag?)
Jag hittade något jävla utslag på Böffens rygg igår. Äckligt! Vidrigt!
Så imorgon blir det veterinär-jäveln. Om jag känner dom rätt kommer det låta ungefär såhär.

Veterinär: Mhm.. Jaha.. Mmm.. Jag måste nog tyvärr ta beslutet att vi får flå hunden och helt enkelt transplantera på en ny hud.
Jag tänker "typiskt" men är glad att jag iallafall har försäkring.
Veterinär: Och dessvärre går ju inte den här typen av operationer på försäkringen.
Jag skallar veterinären och placerar några karatesparkar i dennes mage.

Ja, vi får väl se hur det går det här.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0