Lucka 9

Dagens bekännelse (denna sitter långt inne): Jag har fortfarande en sida på Lunarstorm.

Jo, det är sant.
Varje gång jag loggar in där är jag lite rädd. Rädd för att någon ska se mej. Jag drar ner alla persienner och släcker alla lampor. Om jag hade en större garderob så skulle jag sätta mej där inne, där ingen kunde se mej.
När jag trycker på "logga in" undrar jag om polisen ska knacka på dörren och häkta mej med anledning av pedofili.
Jag frågar också mej själv om jag är den enda som är över 12 som finns med där.

Varför har jag då kvar min sida? Jo, det ska jag berätta för er.
För att det finns en del bloggar där inne som jag följer och för att kunna läsa dom måste jag vara registrerad.
Så om jag någon gång hamnar i fängelse, då kan ni väl berätta detta för polisen? Och alla andra också för den delen.
Linn är inte pedofil!

Dagen blogg då?
Ja, hör ni. Eftersom jag redan gjort slut på dom som jag tycker är bra så får det bli en som jag tycker är halvbra. Jag kan tycka att den är lite väl snurrig och konstnärlig ibland.
Nu har ni säkert redan klurat ut att jag pratar om Carolina Gynning.
Lagom läsvärd.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kass du e! D e bara t o skita i vad folk tycker.Man får väl va på vilken sajt man vill utan att ngn ska invända.Mina ord iaf! Jag skäms inte!

2008-12-10 @ 00:07:03
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja kanske det. Men jag är själv en som tycker att Lunarstorm är för den yngre skaran människor faktiskt.

2008-12-10 @ 00:33:44
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Kanske d e ,men vi va där först,iaf jag,så då äger jag!!!

2008-12-10 @ 01:56:42
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0