Lucka 7

Bekännelse nummer två denna dag: Jag har krockat. Med ett stort jävla stängsel.

Oj, detta var längesen.
Anneli, Anna, jag och en till cruisade runt i en bil som Anneli lånat av sin granne.
Någon gång under resan tyckte Anneli att vi hade lite tråkigt, så hon bestämde sej för att vi skulle prova på hur det kändes att dö.
Hon började skratta som en häxa och säga "mohahahaha nu ska ni dö era jävlar" om och om igen, samtidigt som hon gasade på allt vad hon kunde.
Vi färdades på en lång raksträcka, så vi hann komma upp i ganska hög hastighet innan Anneli skrek "HÅLL KÄFTEN, VI KROCKAR!!!!".
Alla våra hysteriska skratt tystnade snabbt och Anneli kastade sej på bromsen.
Vi kasade nog minst 200-300 meter innan vi stannade med en smäll.
Jag öppnade ögonen för att slås av en känsla av att sitta i fängelse. Över hela bilen låg ett stort jävla stängsel som vi åkt rakt genom.
Samtidigt som Anna började springa ut på åkern för att rymma och Anneli förvandlades till Hulken och lyfte bort hela stängslet från bilen, låg jag dubbel på marken och höll på att omkomma av skratt.
Det var inte en millimeter på hela bilen som inte var repad. Till och med framrutan var så repad att man knappt såg ut genom den.
Vi körde snabbt därifrån och trodde sen att vi var förföljda och att vi skulle hamna i fängelset på livstid. Securitas körde nämligen förbi oss.

Senare framåt morgonen hade vi joinat med ett gäng killar som vi kände, som heller inte hade något bättre för sej än att cruisa runt i en bil.
Anneli hade helt klart förträngt att vi redan hade totalkvaddat bilen vi satt i, och började tävla med killarna i andra bilen.
En av killarna hade förflyttat sej till vår bil och satt och berättade för Anneli hur hon skulle köra för att hinna före dom andra.
"Kör över gräset, kör över gräset" skrek han.
Anneli körde över gräset. Eller ja, hon försökte iallafall. För innan själva gräsmattan började var det ett jävla dike.
PANG!!!! Sa det och vi stod väldigt stilla. Insåg att vi hade krockat igen, två gånger på samma natt.
Hela högra framsidan av bilen var helt intryckt. Vi körde in på en mack och försökte rätta till, utan större framgång.

Jag är glad att jag slapp vara med när grannen såg sin bil!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Usch det va hemsk..hahaha...Men jag gik ju upp på mrgonen o lämnade nycklarna o sa att d hänt ngt,att vi kört i diket.Han sa att d gjorde ju inget.D va bara lite plåt.

Kan ju säga att jag höll oxå mig undan.Ringde Mange Sthlmare o frågade hur jag skulle göra..hahaha..När jag väl träffar Tobbe så menar n på att jag ska betala.När jag säger d t er så säger ni att d får jag göra själv.TROTS vi hade bestämt att dela på d.Men jag flyttade ist. Men han skrotade iaf bilen o köpte en likadan senLOL

2008-12-08 @ 20:59:25
URL: http://safiia.blogg.se/
Postat av: Linn

hahahahahahahaahaha

2008-12-08 @ 21:05:04
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: sandi

2008-12-09 @ 22:05:34
URL: http://minnetarkort.blogg.se/
Postat av: catti

hahah för helvete Linn!!! hur fan orkar du?? du råkar verkligen ut för allt, lätt att din julkalender ska vinna ett pris för mest sjuka händelser!!!

2008-12-09 @ 22:06:56

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0