Jag överlevde

Madder fakker vad mycket folk det var.
Dom enda sakerna jag visste att jag skulle köpa var en Fred Perry-keps till Noah och en Final Fantasy-film till Joel.
Sprang till Stadium, ingen keps, sprang vidare till MQ, ingen keps, Intersport då? Ingen keps. Vat a fakk.
Inte fan fanns det någon film heller, så nu fick det bli kläder. Men det gör ju inget, jag är ändå bäst på att köpa kläder till mina bröder. Ja jag är bra, men det visste vi ju redan.
Jo, jag lyckades iallafall på en och en halv timme få ihop klappar till alla utom min moster. Får bli ett senare projekt. Hur lång tid var det kvar till jul sa ni?

Nu är det Jeff Dunham på femman. Sjukt bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

E du säker på att dina brödrar ej kollar läget i din blogg? För då har du ju redan avslöjat vad dom ska få.

2008-12-22 @ 23:08:51
Postat av: Linn

Det gör dom inte, dom tycker att den är skittråkig =)

2008-12-22 @ 23:20:42
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0