Hunny, I´m hooooooome

Jahapp ja, det blev visst en oplanerad liten bloggpaus.
Har funderat lite på om man kan lägga in om semester?

Vad har hänt då?
Mmm.. Julafton var bra. Mycket bra faktiskt. Misstänksamt bra om jag ska vara helt ärlig. En enda liten putte plutte sak bara.

Vi åt. Sen åt vi. Efter vi hade ätit, åt vi lite till. För att sen äta. Och åt gjorde vi också.
När alla var spyfärdiga undrade Erika var fan spriten var. Sen var vi igång.

Se själv.



Har ingen aning om vem hon där i den röda klänningen är. Helt plötligt stod hon bara utanför dörren och vi tyckte synd om henne och bjöd in. Som ni ser så borde vi kanske tänkt efter en gång först. Vissa skulle nog påstå att hon var väldigt lik min mamma. Jag förnekar detta.

För övrigt lät jag sådär hela kvällen. Nu är det min tur! Nu är det min och Erikas tur. Nu är det jag och mamma som ska sjunga. Nu vill faktiskt jag sjunga. När är det min tur? Nu har ni faktiskt sjungit länge, det är min tur nu.

Bilder?
Klart!


Tomten kom. Han var inte riktigt så tjock som man kan tro.
Han knackade på med ett Yo Yo Yo och var förbluffande lik
min lillebror.


Noah och Andeas.


Hundarna fick varsit litet ben av tomten.


Sen skålades det för Erikas och Andreas ett år gamla förlovning.
Bättre sent än aldrig.


Hundarna i familjen.


Tidelag?
Nej, jag har inte precis vaknat. Jag klättrade upp i stans
högsta träd och stal ett fågelbo.


Joel Singstar.



Börja tänka på refrängen?


Kommentarer
Postat av: Willes Matte

Hello Ja jag säger det JAG gllar din blogg :) sitter här nu 06.58 o läser den ..ska på jobb men vill absolut inte hihi e trött slö o tycker det e trist att alla sover o jag måste ut..... men efter läst din blev jag glad o fick mej ett gott morgon skratt .. allt känns bättre nu ha en bra dag och sov inte för länge hihi kram lisa fisa

2008-12-29 @ 07:01:07
Postat av: Linn

Tack Lisa!! Kram

2008-12-29 @ 15:02:03
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0