Arbetsförmedlingen ringde

Och det gjorde dom när jag sov.
Men jag svarade.

Han undrade hur det gick med jobbsökandet och så och jag svarade och hoppades på att han skulle prata klart så att jag kunde somna om.
Så började han prata om någon kurs i januari som skulle handla om att studera vidare, och undrade om jag ville gå den. Jag sa att jag inte kan leva på studielån och han argumenterade, jag argumenterade, och efter en stund (ungefär en minut) orkade jag inte, jag ville ju sova vidare, och sa ok.

Så nu har jag (i sömnen) lovat att jag ska gå en kurs som jag inte vill gå.

Nästa gång får han faktiskt se till att ringa när jag är vaken. Mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha! Det är inte lätt att vara nyvaken och helt försvarslös :)

2008-12-17 @ 19:59:14
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Sanca

Hahahaha! Hur fan kunde han argumentera för att du skulle klara dig på studielån? Jag menar... det gör man ju fan knappt när man precis flyttat hemifrån och knappt har några räkningar alls!

2008-12-18 @ 06:41:37
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0