Summertime

Ok. I´m back. Tror jag. Jaja, jag vet att jag har sagt det förut. Och ja, jag vet hur länge det har hållt. Lets try iallafall.
Tänker mjukstarta med min sommar i några (läs: skitmånga) bilder.
Vi började med att grilla i skogen.
Vädret var sådär.
Men jag passade på, trots ramaskri om cancer och brännskador.
När det inte funkade betalade jag 400 svenska kronor för att bli "brun",
eftersom jag skulle gå på vackert bröllop,
tillsammans med skitsnygga tjejer.
Efter att vi hade utsatt bruden för en möhippa.
Jag utnyttjade sommarens måsten och fläskade i mej
jordgubbar och grädde. Till det stod mej upp i halsen.
Hundet fällde lite.
Jag drack en del vin.
Jag var fetare än någonsin.
Sanca var hemma.
Jag satt i en bil i sjutusentrehundraåttiofyra
timmar till och från Eskilstuna.
I Eskilstuna drack jag cider,
spelade minigolf,
drack vin,
gosade nykläckt bebis,
drack cider,
saknade ihjäl mej efter hundet som bodde med Olle,
och drack cider.
Jag bestämde mej för att börja plugga.
Vi var på Liseberg (av någon underlig anledning
finns det bara bilder på Uffe från denna dagen?).
Jag åkte till Malmö och fikade med Anita (och ramlade
inför alla trilljarder människor som var där).
Maria, Martin och jag gav oss utt på roadtrip
till Tidaholm och Greg, för att bli vackra.
Jag fick erfara att om man trycker i sej för många körsbär
så kan man bli vad man kan kalla "dålig i magen".
Jag svettades bort halva mej i en lazerdomelokal,
för att sen stabilisera vätskenivån med
diverse alkoholhaltiga drycker.
Stranden fick ett eminent besök av mej en kväll.
På midsommar hade jag fin krans i
håret och fint sällskap runt om mej.
Jag var på en rolig och alldeles lagom kräftskiva.
Jag va också på en rolig och inte alls lagom kräftskiva.
Det sistnämnda blev jag således straffad för.
Av en muterad insekt som gjort min död till
sitt mission i livet.
Och that was that. Imorgon börjar skolan och jag är taggad till tänderna.

Kommentarer
Postat av: Ulfie

Och precis när jag fattat att du börjat blogga igen så har du slutat?

2011-10-05 @ 11:34:14
URL: http://www.liljankoski.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0