När man har världens bästa mamma

När jag var typ 25 hade jag en vän som var typ 30.
Denna vännen var inte så bra på att växa upp och ta tag i sitt liv. Hennes mamma brukade komma hem till henne med ICA-kassar fulla med mat och jag var tuff som fan och sa att om min mamma kommer hem till mej med handlad mat när jag är 30 kommer jag bli tvungen att ta livet av mej.
Så hände det. Igår. 31 är jag. Hur bör jag smidigast gå till väga för att dö snabbt och smärtfritt?



Aldrig har kylen min varit så välfylld.





Kommentarer
Postat av: Wolf

Älska mammor!

2010-05-31 @ 21:16:40
URL: http://www.facebook.com/ulf.liljankoski
Postat av: Mutti von Prutti

Det är det mammor är till för! Kan väl inte se sitt barn gå och svälta?!

Puss, jag älskar dej!

2010-06-01 @ 13:23:47

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0