Busar

Jag pratar med Sandra på msn. Vi pratar om folk som snart ska åka på semester till La Prisón. Hon berättar om en kille som har suttit häktad i några dagar och när han kom ut var han så förstörd att hans mamma inte kunde göra annat än att skratta åt honom.
I bakgrunden hos Sandra sitter hennes sambo Åsa.

Åsa: Jag fick för mej att jag också har suttit i häkte. Men det har jag nog inte.
Åsa:
Jo men jag har en stark känsla av att jag har det. Men jag vet inte varför.
Åsa: Men jag känner igen det. Det känns så.
Sandra (skrattar fortfarande): Har du suttit i fyllecell kanske?
Åsa: Nej det tror jag inte. Eller kanske. Men jag kommer inte ihåg det.
Åsa: Jag kanske var full.

Undrar ni varför det bara är Åsa som pratar? Låt mej förtella. Vi andra skrattar ihjäl oss, och är nu döda.

Att vara normal är helt klart en definitionsfråga.



Kommentarer
Postat av: Sanca

Hahaha... ja, shit... hon är rolig den där Åsa. Heeelt förvirrad!

2010-05-13 @ 14:11:37
URL: http://casaamore.weebly.com/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0