Helgen


Ja, jag lever. Min kropp klarade chocken av att vara nykter en hel helg. Det tråkiga är ju att jag inte har några fyllebravader att dela med mej av. Inte ens något betyg att sätta.
Jag har befunnit mej på ett och samma ställe hela helgen och ljudet från tatueringsmaskinen ekar fortfarande i mitt huvud. I fredags blev jag själv plågad, och man kan ju inte påstå att det är skönt att karva in färg i huden. Trots detta tippar jag på att jag kommer sluta som en enda stor tatuering. Det är ju löjligt snyggt liksom.
Nä, jag har inget vettigt att dela med mej av till er.



Det blev tyvärr inget nytt denna gången.

Kommentarer
Postat av: Sanca

så jävla grann asså!

2010-06-08 @ 15:25:14
URL: http://casaamore.weebly.com/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0