Hey hey hey

Va sa ni nu då?
Jag hatar headern och älskar inte designen, men det får vara så länge.

Så vad händer då?
Fredagnatt och här sitter jag och glor trots att jag blir väckt vid sju imorgon bitti. Men så har jag ju sovit hela dagen också.
Jag vet inte riktigt var vi var när vi tog farväl, men jag antar att det har hänt massor sen dess.
Hittade jobb gjorde jag ju, och jag har också hunnit bli uppsagd på grund av arbetsbrist. Så här sitter jag igen. 31 år och arbetslös. Ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv. Hej å hå, denna tragik, denna tragik. Men det löser sej, som Timbuktu brukar säga.

Hunden är kass i magen i vanlig ordning. Mitt fel. Totally mitt fel. Jag kom för längesen på att hans mage inte tål speciellt mycket längre. Lik förbannat kan jag inte låta bli att låta honom smaka, för att det är ju så hiiimla synd om honom annars.
Grillade här om dagen och gav honom en mikroliten minibit av det marinerade köttet. Sen dess har det blivit många spyor och ännu fler bajsar.
Nu blir det ta mej fan inget annat än hundmat i den flabben.

Ja, så jag mår och hunden mår bra.
Grisen vet jag inte riktigt hur han mår. Han har liksom blivit ersatt av en elefant som är minst lika störig. Men jag är osäker på elefantens sexuella läggning än sålänge. Har inte tagit mej tid att ta reda på den.

Urtråkigt inlägg såhär till att börja med.

Men vi kör väl igen då.

Kommentarer
Postat av: NAISY- Anna i landet Upp och Ner

Welcome back! (Sager jag sadar coolt och internationellt)

2010-04-17 @ 08:08:23
URL: http://naisy.blogg.se/
Postat av: MW

Nice att du är tillbaka igen! :)

2010-04-17 @ 09:23:51

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0