Service

När jag skulle åka hem idag så kände jag mej lite kurrig i magen.
Espressohouse låg nära till hands där mitt på Knutpunkten, så det fick det bli.
Man kan ju tro att en så stor kedja borde ha en någerlunda trevlig personal. Jag kan nu skriva under på att det har dom inte.
Jag skulle vilja säga ett och annat till den där lilla snippan som stod där.
Tex:

Hörru flicka lilla. Jag köpte nyss en macka och en juice av dej för 83 (åttiotre) (ÅTTIOTRE!!) spänn.
För den summan ska du ta mej fan ge mej jävligt bra service. Du ska inte himla med ögonen för att jag ber dej ta bort salladen i mackan. Du ska inte heller sucka när jag ber om en ny juice för att det flyter en fluga i den första.
Om jag ber dej stoppa upp min macka i din framstjärt så ska du se till att göra precis det. Och för 83 spänn ska du göra det med ett stort jävla leende på läpparna.

Ja, det var bara det.


Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0