Kära dagbok

Idag gick jag upp klockan halv sju på morgonen. Sen gick jag och jobbade. På jobbet hade vi många kunder. Och vi inventerade. Det var tråkigt. Sen har jag bara varit hemma och inte gjort så mycket. Jag har prata i telefon med Sandra, Sandra och Magda. Sen har jag pratat på msn med Sandra, Sandra, Anneli och Jenny. Sen har jag smsat med Johan, Magda, Sandra, Sandra, Josse och Valle. Det var nog alla. Sen har jag inte gjort så mycket annat. Bara legat på soffan och tittat på tv. Idag är jag inte kär i någon. Det var jag inte igår heller. Imorgon är jag nog inte heller det. Jag åt två mackor innan. Det var gott. När jag var på jobbet åt jag en korv med potatismos. Det var också gott. Sen har jag inte ätit mer idag. Sen har det inte hänt så mycket mer idag.

Nu har jag inte mer att skriva om denna dagen så jag säger hejdå Kära Dagbok.

Ps. Jag glömde skriva att jag har varit ute med min hund tre gånger. Men det har jag. Och snart ska jag gå ut med honom en gång till.

Hejdå2 Kära Dagbok

Kommentarer
Postat av: Sanca

hahahaha.. du är störd!

2009-08-31 @ 23:53:53
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Uffe

Det här är nog det bästa blogginlägget jag läst på länge.

2009-09-01 @ 00:01:18
URL: http://atombomb.se/
Postat av: Anonym

Zzzzzzz

2009-09-01 @ 10:27:34

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0