Drömmar

Vad sjukt det kan bli ibland.
Här om dagen drömde jag att vi var flera stycken som åkte i en bil på väg till Eskilstuna. Den som körde skulle parkera någonstans på vägen, vid ett dike. Bara att personen råkade köra lite för långt och bilen började sjunka ner i gräset, med alla oss i den. När vi sjunkit genom gräset var vi plötsligt i något vatten.
Dom andra fick panik och ville ta sej upp till ytan, men jag fattade ju att vi inte kunde simma genom allt det där gräset vi sjunkit genom. Så jag försökte få dom att lugna ner sej, men dom fortsatte uppåt i panik. Själv simmade jag runt ett tag och kom plötsligt ut i ett badhus.
Sen förvandlades det till en sån där panikdröm ni vet. Jag började flyga och var högt, högt, HÖGT uppe vid taket och visste inte hur jag skulle ta mej ner. Minns att vi var på någon fest också, och jag och Petra (som jag inte har träffat på skitlänge) blev ovänner av okänd anledning.

Natten till idag drömde jag en ännu sjukare dröm. Jag minns inte så mycket av den, men jag hade två pojkvänner och den ena var en jag jobbar med. Vi var väldigt kära i varandra, han och jag. Men han kunde helt enkelt inte kyssas, och jag var tvungen att försöka lära honom. Vad jobbigt det var att vara kär i någon som inte kunde kyssas!

Hans mamma jobbar också på samma avdelning och jag var tvungen att berätta om min dröm för henne, som självklart berättade det för honom. Sen blev jag mobbad hela dagen. Saken var att det var ju ingen extravagant dröm direkt.
Det roligaste var att han kom fram till min maskin och skulle göra så att jag blev generad. Han sa något fyndigt och jag skämdes lite, men inte närheten av vad han själv gjorde. Han blev högröd i ansiktet och jag sa till honom att det där var jävligt misslyckat och att han var rödare än mej i ansiktet. Han vände och gick. HA!



BTW, nu har dom asen på TPH en dag till på sej att betala ut mina pengar. Annars vet jag inte vad jag gör. Kanske tar till karate, vem vet.

Dagens höjdpunkt: Att jag hittade ett jobb på AMS som jag sökte. Inte varje dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha..Nice dröm..Ibland har man såna sjuka drömmar o man fattar itne ens vart dom kommer ifrån.I vanliga fall säger dom aman brular drömma om vad man tänkt innan man lägger sig o vad som hänt under dan,men hur i helvete kommer Hilding in i mina drömmar så jävla ofta,för jag varken tänker på honom å ännu mindre umgås..Haha...Pok

2008-10-30 @ 22:29:29
Postat av: Linn

Ja, ibland gör man det. Men jag kan lova att jag inte tänkte på den där killen innan jag somnade, och inte på att åka bil ner i en gräsmatta med vatten under, för att simma mej fram till ett badhus, heller. hahahaha. pok

2008-10-30 @ 22:37:44
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: catti

haha du e bara för knäpp.... fattar inte hur ditt lilla söta huvud fungerar!! //C

2008-10-31 @ 09:13:13
URL: http://liketysplitt.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0