Då var det söndag

Och jag gillar ju söndagar faktiskt. Eller ja, jag började älska söndagar för något år sen, när jag alltid jobbade 13 dagar och var ledig en och det var en söndag. Sen har det väl bara suttit i antar jag. Det känns så lugnt och stillsamt på söndagar liksom.

Denna söndagen ska jag antagligen inte göra många knop, precis som alla andra söndagar =) Blir väl soffan och tvn (som att jag inte har legat på soffan och tittat på tv hela helgen). Och det är ju såå skönt att inte vara bakis! jag HATAR att vara bakis!! Det värsta är att jag antar att jag kommer vara just bakis nästa söndag, eftersom det är ladiesnight på lördagen. Jag vill egentligen inte dricka och bli räser (som jag alltid blir) men Malin kommer vara där. Kombination Malin-Linn-alkohol är ingen bra kombination alls. Jag hamnar lätt i apstadiet och gör och säger saker som jag ALDRIG skulle om jag inte hade sprit i kroppen. Och sen kommer jag ihåg halva kvällen och har ångest för en hel jävla armé. VILL INTE! haha..
Men jag känner mej själv. En cider, två cider, kanske dags för en drink? Ja lika bra, men jag ska det lugnt ikväll..... Två timmar senare har jag skickat fyllesms och ringt fyllesamtal till J som ännu en gång undrar om jag har alla hästar i hagen. Dagen efter blir jag tvungen att skicka ett ursäkta mej-mess och snäll som han är, så svarar han att det är lugnt. Antar att han har vant sej. haha..
Näe, jag vill inte blir full!! Och jag vill inte vara bakis!! Men men.. Jag känner på mej att Malin kommer lyckas denna gången också. Den där Malin, jag borde bojkotta henne. *s*

Så slutsatsen är att jag redan nu ogillar nästa söndag, så jag får helt enkelt göra allt för att njuta av denna.

Något som jag däremot ser fram emot är nästa fredag. Då är det lön och Linn ska ut och shoppa!! I LOVE SHOPPING!! Finns det något mer tillfredställande?! (ja ok, jag kan väl komma på en eller två saker kanske) Måste hitta ett par snygga stövlar. Ooh, vad nice det ska bli att strosa runder där bland kläderna för att så småningom hitta något sjukt fint och gå fram till kassan och göra det till mitt alldeles eget =D

Kommentarer
Postat av: alma

yo babe! looong time no see ;)

2008-10-19 @ 18:28:09
URL: http://almasolum.blogg.se/
Postat av: Linn

Halloj Alma! Ja, verkligen long time no see =)

2008-10-19 @ 18:43:47

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0