Känsliga läsare varnas

Jag brukar ha en skål nötter stående på bordet, som jag äter ur i tid och otid. Mest för att jag har fått för mej att det är "nyttigare" än mycket annat godis med sitt låga kolhydratinnehåll.
Igår när jag kom hem tyckte jag att mängden nötter var väldigt mycket färre än när jag gick hemifrån. Jag stoppade en i munnen, och den smakade inte speciellt gott, lite unket liksom, så jag kastade resten som fanns kvar.
Nu var jag nyss ute med min hund och när han bajjat undrade jag "hur fan ser det där ut egentligen?" och vid en närmare titt såg jag att det var två korvar bestående av hela, otuggade nötter. Då har jag fått förklaringen till varför nöten jag åt smakade lite underligt.

Att prata om bajs får mej lite att tänka på att jag själv är världens äckelmagare och klöks för väldigt lite.
Till exempel förra veckan när jag satt och pratade med en av dom jag jobbade med och såg att han hade något liknande en snorlobba *klöks* på kinden. Jag sa åt honom att han hade något där och han försökte ta bort det. Tre gånger klende han runt det i ansiktet.
Jag ville dö! Jag gjorde allt i min makt för att han inte skulle se på mej att jag klöktes värre än någonsin. Inte en lätt uppgift!

Ok, nu mår jag själv dåligt och vill be om ursäkt till er för att ni tvingas läsa om detta.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0