Intervju

Det här med bröderna Schulman och Katrin Zytomierska och resten av dagens nya "komiker". Börjar det inte bli väldigt löjligt?
Hur länge har det varit ståhej om dessa människor nu egentligen? Hur länge som helst.
Det bästa är att alla dom där som tar illa vid sej och överöser dessa människor med sitt totala hat, dom gör ju precis det dom inte borde göra. Det är ju det här ståhejet som dom är ute efter.
Jag tycker som bekant att dom är skitbra och sjukt roliga och kan inte få in i min lilla, lilla hjärna att svenska folket är så småsinta att dom inte fattar det roliga i deras skämt.
Ja, jag vet att jag har tagit upp detta förut, men nu läste jag den här intervjun med Katrin. Och kom igen. Vem är det som verkar totalt blåst egentligen? Den där kärringen som har gjort intervjun, jag tycker inte det verkar som att hon har speciellt många chips i påsen, om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0