Inflamation in the eye?

Ni vet när man har supit stenhårt i flera veckor. Sovit ungefär två timmar per vecka under tiden. När man druckit en liter tequila till frukost och rökt hasch dagarna i ända.
Ni vet hur röd man är i ögonen då.
Så röd är jag i ögonen nu.

Och ni vet när någon har kört in en hel jävla hand i hjärnan, med ingång genom ögat. När man vänt upp och ner, och totalt tömt en flaska klorin i ögonen. Och när man kört in en elvisp för att vispa runt i en kvart.
Ni vet hur ont man har i ögonen då.
Så ont i ögonen har jag nu.

Sen vet ni hur kladdigt det blir när man tar olja, ägg, havregryn, flytande margarin, soja och lite maizena. När man har haft ett öppet sår i en månad och det är helt kläggigt och varigt.
Ni vet hur kladdigt det blir då.
Så kladdig är jag inte i ögonen.

Jag är faktiskt inte ett dugg kladdig i ögonen, men fy fan vad ont det gör och fy fan vad röd jag är.
Har jag ögoninflammation månne?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahaha...var fan får du allt i från..Du e fan helt sjuk!

Hoppas du blir bättre i ögonen snart..Brukar du har ögoninflammation?

2008-11-25 @ 19:11:17
Postat av: Linn

Jag har haft det typ en gång i hela mitt liv, när jag var liten. Tills detta året, nu har jag haft det 2 gånger på lite mer än ett halvår. Märkligt

2008-11-25 @ 19:16:34
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/
Postat av: catti

haha.. du e för go..

hmm.. mycket möjligt såvida det inte är en knast du håller på o få..

2008-11-25 @ 19:18:36
URL: http://liketysplitt.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är absolut ingen knast! Det gör ont i hela ögat. Helst bakom. Båda ögonen då asså.

2008-11-25 @ 19:40:20
URL: http://lantlollanblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0