Fortfarande söndag

Och jag var nere på ICA för en stund sen (ja, jag är där varje dag) och köpte mat. Biff a la Lindström blev det, ni vet sån pannbiff med rödbetor och kapris i.
Jag brukar gilla det, men det var ta mej fan inte ett dugg gott. Det smakade så som jag tycker att godsaker ska smaka.

Klockan nio är det Da Vinci koden. Jag såg den på bio, men fattade inte ett skit för jag var full som en kastrull.
Jag och en dåvarande vän skulle först laga mat hos henne för att när vi då ätit färdigt, gå på bio och se den där filmen.
Givetvis var vi ju tvungna att dricka cider till maten, det var ju lördag.
När vi hade ätit kände vi oss lite sugna på en grogg och en till efter den, sen var vi ju i lagom form för bio. Så vi laddade med varsin halvliter blandad grogg i petflaskor.
Jag vet inte om Da Vinci koden är rätt film att se när man har alkohol i blodomloppet.
Vi skrattade oss genom hela filmen, helst när det var som mest allvarligt och hela jävla biosalongen satt som på nålar. Jag kan meddela att vi var inte värst populära den kvällen. Jag försökte be om ursäkt till honom som satt bredvid oss, men brast ut i ett asgarv när jag sagt halva meningen.
"Mord i biosalong"
Det skulle kunnat vara söndagens rubrik på framsidan av någon trevlig tidning, men vi klarade oss med nöd och näppe.

Jag tror bestämt att jag ska kolla på den ikväll.

Kommentarer
Postat av: erika

hahahahahahahahahahahahha jag tror jag dör!!!!! hahahahahahaha de är ju det jag säger!! du går alltid dit när du inte har ngt att göra!!! hahahahahahaha

2008-11-25 @ 20:45:39

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0