Back to business

Tanken med denna bloggen var inte att ni ska bli deppade när ni kommer hit och läser. Av den anledningen tänker jag inte lufta mina känslor här.


Så.


Stod i duschen nyss och funderade på att det är för fan november. Inte långt kvar till jul. När får man börja pynta? Första december va? Det är väl då man sätter upp stakar i fönsterna och så eller? Jag tror ta mej fan att jag till och med ska köpa mej röda gradiner.
Tänkte förra året att nästa år ska jag ha julgran. Men nu har jag möblerat om, och det finns inte ens plats att ha en gran. Synd! Det är ju för jävla mysigt med gran ju. Kanske man kan ha en liten en?

Jaha. Eftermiddagsvecka denna veckan. Skönt! Då slipper jag försova mej och det är bara fyra dagar att jobba. Sen har jag ju faktiskt bara en och en halv vecka kvar att jobba. Usch då, vad fan ska jag göra sen? Kommer sluta med att jag sover ihjäl mej antar jag. Kan man det tror ni?

Många väldigt viktiga frågetecken idag märker jag.

Glömde jag berätta? Ja, det gjorde jag. Jag fick faktiskt mina pengar från TPH i fredags. PÅ TIDEN! Undrar om dom kommer höra av sej och undra om jag vill jobba. Isåfall kan man ju undra var deras indianer är, för inte fan är dom i kanoten iallafall. Näe tack, jag tror jag håller där faktiskt.

Ska fixa mej lite och så, sen är det dags att promenitta ner till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har minsann köpt röda gradiner o lite annat rött=)



D va fan på tiden m dina pengar.Jävla sätt!



Hoppas du har d gött på jubbet,m d kan jag inte tro..



Ha d bäst iaf när du väl kommer hem.POK

2008-11-03 @ 15:29:12
Postat av: Linn

Ja, det blir svarta OCH röda gardiner här och JAAA det var verkligen på tiden! Idiots!

2008-11-03 @ 23:28:09
Postat av: Anneli

Här blir d bruna bakom o röda framför,men dom jävla röda kommer inte förrän den 10 dec.



Nu har jag iaf massa hjärtan på dass.Duschdraperi o handdukar=)Beställde en badrumsmatta,ett hjärta,en styck bara för jag tänkte dom e stora..Asså jag höll på att dö när jag tog upp den o ännu mer när jag skulle lägga den på badrumsgolvet.Hahaha...den e ju skitliten..

2008-11-04 @ 00:32:43

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0