Forgive me father for I have sinned

Ja, Houston we have a problemo. Jag har syndat. Jag har druckit öl. Fyra stycken. Eller var det fem? Jag minns inte så väl. Och jag tror jag blev straffad med att gå upp två kilo på direkten.
Kvällen har alltså spenderats i goda vänners sällskap.
Vi hade också ett par, tre, fyra, fem, sex hundar som sällskap. Hundet var jobbigast av alla och hade ofantligt svårt för att hålla käften. I vanlig ordning. Och jag fick sjutton smärre hjärnblödningar på köpet. I vanlig ordning.
Nu ska jag sova bort mina hjärnblödningar. Imorgon är det barnkalas. Igen.




Kommentarer
Postat av: Gaymasen

...Är man sugen på glass så är man... ;) Höhö.

2010-06-20 @ 22:37:02
URL: http://gaymasen.se

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0