I love children!

I förra veckan skulle jag passa mina vänners son, Leon, under tiden som deras äldre son, Jordan, skulle bli klippt hos frisören för första gången.
Jordan var inte helt ok med att behöva gå till frisören och jag gjorde vad jag kunde för att få honom att tycka att det skulle bli helt überkul att få komma dit.
Förskte med att han skulle ju bli snyggast i komunen, berättade att frisören ju hade såna coola färger som han skulle få sprayat i håret. Inte mycket funkade.
Men han kom iväg iallafall, och han fick till och med håret klippt.
När han kom hem igen fortsatte jag med mitt försök att få honom att se frisören som något positivt.

Linn: Men kolla vilken snygg kille.
Jordan: Jaa!
Linn: Var frisören snäll då?
Jordan: Jaa!
Linn: Var det en tjej?
Jordan: Mmm..
Linn: Var hon snygg då?
Jordan: Ja, precis som dej.

Vad jag vet så pratar barn och fulla ALLTID sanning.
I rest my case!


Jordan


Leon

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0