Bloggträsk

Att komma tillbaka till bloggandet innbär också att man tar upp intresset för andra bloggar, och många många MÅNGA bloggar får en att tappa hakan.
Den absolut värsta är den där stackars lilla flickan Kissie. Jag vet inte ens varför jag går in där. Jag är inte det minsta intresserad av vad hon skriver. Ändå kan jag inte låta bli.
Det är verkligen synd om den här tjejen. Hon måste må väldigt dåligt.
I vartannat inlägg påstår hon att hon är Sveriges största bloggerska. Hon ljuger som en häst travar. Hon skriker om att hon hatar överviktiga människor, och lägger upp bilder på smala tjejer med texter som "stoppa in fläsket". Sen opererar hon sönder sej själv.

Döm själva av bilderna hon självmant har lagt upp på sin egen blogg.



Sådär ser varannan bild ut.


Nice boobjob there. En eller fem storlekar för stora maybe?


Och kameltån i ansiktet då då.


Den här tjejen är max 20 år gammal och ser värre ut än Linda Rosing. Var ska världen sluta?


Tycker vi synd om henne? Vi vuxna och förståndiga.

Kommentarer
Postat av: Wolf

Med tillräckligt många operationer ska hon nog också bli snygg en dag. Jag önskar henne all lycka och välgång.

2010-04-30 @ 13:15:05
URL: http://atombomb.se/
Postat av: Linn

Haha Wolf. You evil you.

2010-04-30 @ 14:17:10
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Mutti Von Prutti

Vicket pucko!!!!!! Hon blir aldrig vacker igen bara mer och mer grotesk! Sorry tjejen, du har fel hårfärg.

2010-04-30 @ 16:35:26
Postat av: ebba

Asså, jag tycker man ska tänka sig för innan man säger "stackars" och "det är synd om henne, hon vet inte vad hon håller på med" och antyda att någon mår psykiskt dåligt. Hon är ju vuxen och jag tycker att det är bättre att utgå från att människor - ja, även 19-åriga plastikopererade barbiebimbos - är kapabla att fatta sina egna beslut. Kanske att man mer tenderar att tycka synd om unga tjejer än om unga killar och det är väl inget bra, antar jag. Sedan tjänar hon ju ganska grova pengar på hela grejen och det är väl kul för henne.

2010-05-04 @ 01:36:58
Postat av: ebba

tycka MER synd om unga tjejer än om unga killar, skulle det vara.

2010-05-04 @ 01:39:26
Postat av: Nikita

Jag tycker inte det minsta synd om henne. Allting hon gör har hon beräknat kallt för att locka fler till hennes blogg. Så hon mår nog inte ens dåligt, hon är bara en attentionwhore and loves it!

2010-05-04 @ 02:46:13
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0