Amen vad f.a.n

Det enda jag har i mitt nattliga liv är datorn och tvn.
Bloggar läser jag. Uppdaterar Fejjan 25823958 i timmen. Fejjan är oftast lika tråkig som Brynolf Wendt var i Efterlyst för 10 år sen. Men jag hoppas och försöker.
När jag inser att nätet är lika bååring inatt som alla andra nätter vänder jag mej mot tvn istället. Min absoluta räddare i nöden.
Där är det Law and order, Cold case, möjligen någon halvbra film. Iallafall något att spendera min dyrbara tid på.
Vad händer idag då? Jo det ska jag berätta.
Självjävlaklart dör boxen, och dom enda kanalerna som finns att titta på är SVT och TV4.

Why don´t you just kill me? Slowly and painfull.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0