Say what?!

Förra helgen kom det in ett par i butiken.
Killen diskuterade med sin tjej medans hon bara nickade där hon trodde det var rätt att hon skulle hålla med.
Han gafflade om något som hade hänt utanför och hur han skulle visa "dom" och hur "dom" skulle få se.
På tjejens arm hängde deras gemensamma, i princip nyfödda son, och eftersom pappa var i upplösningstillstånd så började den lilla gny lite. Gny, inte skrika, gny.
Då pekar killen på pojken och tittar på sin fru och säger.

Han ska hålla käften. Stoppa in en sko i käften på honom.

Jag sprang fram och knuffade honom till marken. Sparkade honom i magen några gånger. Hoppade på hans huvud.

Sen sprang jag ut och hämtade min bulldozer som jag hade parkerat på baksidan, och körde fram och tillbaka över honom minst sjutton gånger.

Jag avslutade med att springa med honom över axeln till Paris för att kasta honom ner från Eiffeltornet.

 

Eller så bara stod jag där med en fågelholk till fejja och fantiserade om att lugnt och sansat gå fram till honom och ge honom en karatespark där det vanligtvis ska sitta en k*k.

 

Nu undrar jag. Hur i helvete kan man ens ta såna ord i sin mun?

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Amen fy fan! Kan man stå och säga så i en butik, mitt ute bland folk, så kan man ju bara fråga sig hur den där mannen är på hemmaplan.. fy fan! :/

2009-10-08 @ 23:36:31
URL: http://hannatoj.blogg.se/
Postat av: Uffe

Hade han keps?



Man kan ju bara hoppas på att det inte är barnets pappa!

2009-10-08 @ 23:37:03
URL: http://www.styrketranad.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0