Idol

Ja jag älskar hösten, jag.
Det är ruskigt väder, mörkt, vackra färger och alldeles alldeles mysigt.
Men framförallt går mitt liv igång igen.
Grey´s, hemmafruarna, Idol, ja allt det där braiga på tv ni vet.
Och idag är det ju fredag. Jag trotsar min feber med några Panocod och trycker i mej en påse Polly som knappt smakar något, och myser framför Idol.
Jäklar vilket startfält det är detta året. Många skitgrymma. Mariette, Erik, Tove, Reza, Calle.
Och idag gjorde ju till och med Rabih bra ifrån sej.
Carolina som var bra varje gång fram till förra fredagen sparkades ut fortare än fan för att hon gjorde ETT uselt framträdande.
Rabih som vanligtvis låter som att han har pungkulorna fastetsade i ett skruvstäd, lyckades göra något bra för en gångs skull, och Sverige älskar och hyllar honom som att han var Michael Jackson himself.
Om jag bara fick träffa honom en endaste gång så skulle jag plocka ner honom på jorden och befria honom från skruvstädet.
Ja, det skulle jag.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hahahaha..."Rabih som vanligtvis låter som att han har pungkulorna fastetsade i ett skruvstäd, lyckades göra något bra för en gångs skull, och Sverige älskar och hyllar honom som att han var Michael Jackson himself.

Om jag bara fick träffa honom en endaste gång så skulle jag plocka ner honom på jorden och befria honom från skruvstädet.

Ja, det skulle jag."



Jag var ju en av dom som hyllade honom pga att jag aldrig ser Idol. Har nog sett d en gång innan o d va nog uttagningarna,men men.



Krya på dig min hallongrotta..hihi



2009-10-17 @ 19:52:57
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0