Det där minnet

Imorgon är jag ledig. Skitledig. Ledig så in åt helvete.
Med det vill jag säga att imorgon är det egentid åt Linn.
Soffa, tv, nötter, godis, ja här ska det roffas.
Så idag plockade jag på mej en del nötter och sånt där. För si sådär 60 spänn. Sen satte jag dom bakom mej i kassan.
När det var dags att gå hem märkte jag att det där goda var borta. Puts väck. Jag finkammade stället och svor en hel uppsats med fula ord om den jävla idioten som hade stulit mina saker.
Dom jag jobbade med fick smaka på en liten tugga av hur det kan vara när Linn är sådär vansinnigt förbannad på världen.
Så som det kan bli när PMS:en entrar kroppen och man luras på något som går att tugga.
Nåväl, jag fick ju till slut acceptera mitt öde att ha kastat 60 riksdaler rakt ner i soptunnan, och även det faktum att det inte skulle bli något godis framför tv:n imorgon.
Satte mej på tåget.
Så ringde telefonen.
Just det.. Licca var ju inne innan ikväll. Och just det. Hon tog ju med mina grejer hem eftersom vi ändå skulle träffas sen.

Så himla tokigt det kan bli då. Stjärna Fniss Stjärna.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0