Hata

Vilken sugig jäkla dag denna har varit.
Jag blev vansinnigt förbannad på en gubbe i en reklamfilm innan, otroligt irriterande människa och jag önskar att han blir påkörd av en bulldozer, dränkt i havet och kastad från Eiffeltornet.
Sen grät jag som att någon i min närmsta släkt hade dött till Greys, och i skrivande stund (tur att jag kom på att det är stund man skriver och inte tillfälle, för annars kanske Sanca skulle dö i en skrattattack. Och det vill vi ju inte!) skulle jag helst vilja kasta mej på golvet och gråta hysteriskt för att.... Ja, varför? Av ingen anledning alls.
Hey grabbs, känn lycka över att slippa vara min pojkvän idag och några dagar framåt.
PMS is a BIATCH!


Kommentarer
Postat av: Sanca

Mohahaha... det är tanken som räknas så tack för att du delade med dig... ASG =P

2009-05-21 @ 19:51:30
URL: http://www.metrobloggen.se/sanca
Postat av: Anneli

Tuttan då =(

2009-05-21 @ 20:29:49
URL: http://safiia.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0