Redo?

Jadå!

Tisdag morgon 07.00 lyfter vi från marken och 09.55 erövrar vi Mallorca, som vi tänker behålla i vår ägo i ungefär sju dagar.

Hört på Ticket på Väla.

Säljaren, en ung flicka - ny på jobbet, gör sitt bästa för att hitta något bra till oss. Hon har uppenbarligen inte full koll på sakerna och frågar med jämna mellanrum sin kollega om diverse saker.
Till exempel.

Ung säljare: Men.. Varför måste jag skriva in personnummer igen här?
Äldre säljare förklarar lite diskret.
Ung säljare: Aha ok.
Linn: Vadå?
Ung säljare: Ja, vissa hotell är så kallade partyhotell och på dom är det åldersgräns.
Ung säljare kommer på sej själv.
Ung säljare: Men ja, asså, ehm.. Nu vet jag ju inte alls var ni hamnar.

Nej just det..

Inte helt omöjligt att jag är blekare när jag kommer hem än när jag åker, alltså.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0