Hur var resan då?

Jo, vi förberedde oss för en veckas fest, med att dricka alkohol hela natten till flyget lyfte. Sen fortsatte vi dricka alkohol på flyget, och trots att vi var sjukt trötta, så var vi ändå taggade.


Jenny på flyget. Brun och fräsch...


Moi på flyget. Också väldigt brun och fräsch. Och snygg?


Skål då.

Sen landade vi då då.
Efter att vi hade sprungit runt där (jag stressad som en yr höna) hittade vi till slut dom som skulle guida oss till vår grymma festvecka.
Med min mamma kommentar "Hoppas nu inte ni hamnar i Cala Bona bara" ekandes i bakhuvudet frågade jag vilken buss vi skulle ta och var vi skulle bo.
"Mimosa - Cala Bona" svarade hon.
Jag skrattade.

Aja, vi fick väl ha en slapp&slö-semester istället då.
Och bilderna som följer är just slapp&slö-bilder.
Dessa bilderna är enbart dom från min mobil, och fom flesta tagna på hotellrummet.

För övrigt var hotellet ett 4+ stjärnigt Sunwing Resort och spa, precis vid stranden och med überbra poolområde.

Enjoy.


Läkerol - mycket viktigt!


Alkohol, tobak och musik - vähääldigt viktigt.


Första kvällen.


Inte så bruna ännu.


Bränt mej - tagning 1.


Andra kvällen börjar brännan ta sej lite iallafall.


Bränt mej - tagning 2.

(Oooooh myyyyy Gooooood!! Hon visar tuttarna på internet. Well, sue me!)


Denna kvinna har ju helt klart inte alla chipsen i påsen.
Frivillgt ha andras fötter i knäet sådär.

(Spiderchick utmanade mej efter att ha visat sina långa tår i ett inlägg, att också visa mina. Här är dom! Jag vann nog va?)


Hey hey hey, jag börjar nästan se brun ut.


Bränt mej - tagning 3.


Bränt mej - tagning 4.


Bränt mej - tagning 5.


Slappa skulle vi, slappa gjorde vi.


Oj oj oj, she is turning in to a nigga.


The two of us. (Ignorera gärna att mitt huvud ser ut att ha storlek
som en vattenmelon) (Tack)


Ehm... Puss?


Näst sista dagen sa Jenny något om att vi hade druckit alldeles
för lite. Vi dricker ju hela tiden, tänkte jag. Vatten, menade hon.


Kortspel kan vara roande. Speciellt med en grogg vid ena sidan och
en Breezer vid andra.


Skål då!


Med en bok på cirkus 7264290808 sidor, kan man roa sej en hel
semester.


Och drama (helst andras) gillar vi ju.


Bröd och aioli funkar. Två gånger om dagen funkar det.


En kall San Miguel en varm Mallorcakväll funkar även för en icke-
öldrickare.


Jo vi åt också. Till exempel den här sjukt goda firren.


Sen drack vi lite till. En kaffe/Baileys efter maten funkar ju.


Sista kvällen tänkte jag att det kanske skulle varit roligt med lite
bilder på omgivningen. Så jag tog... en... den här..


Pool 1 by night.


Pool 2 by night.


Pool 3 by night.


Sista kvällen var jag såhär ledsen.


Men så kom jag på att jag skulle få sova i min egen säng och få
träffa min hund. Då blev jag såhär glad.


Utanför framsidan av hotellet. Som vilken jävla parkering som helst.


Någonstans bland dom bergen bodde en jävla massa tuppar som
jag gärna skulle vilja nacka och äta till middag.


Hemresans drickabeställning blev något mildare än på vägen ner.
"En Cola light och en vatten, tack"


Efter att tvingats upp klockan sex på morgonen för att checka in bagage,
var vi något trötta på vägen hem.


Trött eller? Mjo..
Att all världens moln bestämde sej för att lägga sej över Mallorca
dom två sista dagarna, bättrade inte direkt på solbrännan, som synes.


Snipp snapp snut, sen var sagan slut.

Detta var som sagt bara mina mobilbilder, och jag tror att Jenny har lite roligare bilder på sin kamera.

Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Hon i röda klänningen

Hallå! Var ni bara på hotellet?????? Ingen strand? Inget disco? Inga granna spannar jor??? Linn, är du säker på att du är min dotter?

2009-06-24 @ 16:51:53
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Linn

Hahaha!! Stranden utanför hotellet var icke speciellt grann, så det blev ingen sån. Vi skulle ta oss till Cala Masquida, men det rann ut i sanden (eller vid poolkanten) så att säga.

Vi var på disco två gånger, dom bilderna finns i Jennys kamera, för jag ville inte ha mobilen med ut.

Och några granna spannar jor, det vill jag inte påstå att det fanns på den delen av Mallorca.

2009-06-24 @ 17:14:08
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: spiderchick

jag tycker dina tår ser högst normala ut på den där bilden! najs pics föresten =)

2009-06-24 @ 17:19:31
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Henrik

Hej Linn!



Jag ville egentligen bara visa mina fina Linn-hälsningar som jag har samlat ihop till en kompis (du kan aldrig gissa vad hon heter). Kika gärna en snabbis, tänkte att alla som heter Linn skulle bli glada av dem!



De är fotograferade från när och fjärran. Och fler kommer in hela tiden. :) MVH Henrik

2009-06-25 @ 15:37:51
URL: http://www.flyingface.com/blog/hejlinn
Postat av: Hon i röda klänningen

HEJ LINN! Helt underbara hälsningar och roliga därtill!!!!

2009-06-28 @ 10:57:26
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0