Nässprayoholic+bloggoholic=Linn

Nu har jag varit nere på Apoteket och köpt något nässpray med kortison, som tydligen ska hjälpa till att läka min stackars näsa. HOPPAS! Dom senaste veckorna har det känts ungefär som att någon petar runt en topz i näsan på mej, dygnet runt. Jag är ganska trött på¨att nysa 232352 gånger om dagen och att känna mej förkyld jämt och ständigt.
Wish me luck.

Ett betydligt bättre beroende jag har är den här bloggen. Det är ju helt sjukt. Hela dagen tänker jag "detta ska jag skriva om" "måste ta en bild på det där till bloggen"
Är detta normalt beteende? Kommer kanske sluta med att jag lever genom bloggen. Jag blir ju som bekant, snart arbetslös. Då kanske jag slutar prata med folk, slutar gå utanför dörren, slutar titta på tv. Ja, jag kanske slutar leva helt enkelt och finns bara här för er. Vem vet?

Hur som helst. Jag som inte har mycket till liv som det är, hur ska det bli när jag inte har något jobb? Alla andra har ju sina jobb, så det är inte som att man kan umgås mer med sina vänner och göra saker. Tycker ni att jag är tjatig om det här med att jag blir arbetslös? Tråkigt! För jag kommer nog fortsätta tjata om det i ungefär en vecka till.

Om 20 minuter är det dags att rulla ner till jobbet och där kommer jag befinna mej i ungefär 9 timmar.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0