Jag pratade med Alex


Linn: Nu jävlar ska jag snart masa ner min feta röv till gymmet.
Alex: Du kommer aldrig ner där. Du är för lat!
Linn: Nu lägger du av. Jag ska!
Alex: Ok, vi säger det då..
Linn: Vad fan! Det är meningen att du ska vara min vän och peppa mej. Inte misstro mej, Alexander.
Alex: Men jag tror inte dej.
Linn: Haha. Men ge dej! Jag säger ju att jag ska och JAG SKA.
Alex: Ok.. Nästa vecka eller?!
Linn: Ja!
Alex: Ok.....

Och där tar samtalet om gymmet slut. Jag får en känsla av att han inte tror mej. Vad tror ni?



Biffen kallar han sej. Det är han och hunden vettni.

Kommentarer
Postat av: Sanca

Positiva Alex... så söt han är alltså! Får en verkligen att vilja, eller hur?!

2008-11-12 @ 10:13:17
Postat av: Linn

Ja, han är liksom så stödjande!

2008-11-12 @ 14:01:54
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0