Jag fick en chock!!

När jag vaknade och gick in på toa. Där var en spegel. Jag hade glömt. För fan!! Vad har jag gjort?! Jag började fan i mej nästan gråta. Jag tycker att jag ser för jävligt ut!!
Jaja, inte mycket att göra, är man dum i huvudet så är man.

Det var ganska roligt att jobba igår faktiskt. Roligt folk. Patrik körde järnet på karaoken, så jävla bra när han gör det. Han får verkligen med sej hela jävla lokalen.
Annica och jag sjöng också några låtar från baren. Kent som håller i karaoken är alltid så jävla taskig när vi beställer låtar, han sätter igång en låt som vi inte alls kan och sen skrattar alla åt oss. Igår ville vi sjunga Like a prayer och han satte igång Papa don`t preach. Ja, man kan refrängen, men fan inte mer. Vad fan, man får väl bjuda lite på sej då. Alla hade roligt åt oss iallafall.

Vi kollade iallafall på Idol, och hur fan kan Sveriges befolkning rösta ut Robin E innan Anna, Robin B och trots att det bär emot att säga det för att han är så söööt, Johan?? Heelt sjukt!
För övrigt så är det inte dåligt att få betalt att sitta på röven och titta på Idol!

Kommentarer
Postat av: Anneli Nööjd

Johan e väl inte söt

2008-11-15 @ 16:15:27
Postat av: Linn

Amen joo!! Jag vill bara knipa honom i hans söta små kinder. Vagga honom till sömns på kvällen. Lilla sötgöten.

2008-11-15 @ 16:18:26
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Anneli Nööjd

Men lägg av..klolla in hans gaddar...dom strå ju rakt in i flabben...Nä fy bubblan för en liten kaxig gris som tror att han e ngt..För Idol liksom..Nä fisgris

2008-11-16 @ 12:14:06
Postat av: Sanca

Men duuu... trivs du inte så lägg bara blonda slingor i för fan! Det tror jag hade blivit jävligt najs alltså!

2008-11-17 @ 06:40:16

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0