Uttråkad

Här sitter jag och glor. Löjligt tråkigt, och jag insåg redan innan jag loggade in här att detta kommer bli det tråkigaste inlägget genom alla tider eftersom jag egentligen inte har något intressant att skriva. Så feel free to sluta läsa här.
Plötsligt har jag gått från att läsa 3-4 bloggar om dagen till att plötsligt känna ett smärre tvång att uppdatera en hel massa bloggar om dagen. Och har inte dom jag gillar blivit uppdaterade så suckar jag och blir lite sur för att dom inte inser att jag faktiskt har tråkigt.

Jag hittade nyss till Maria Montazamis blogg. Denna fantastiska kvinna. Kan man annat än älska henne? Bloggen är väl kanske inte skitintressant, men inte heller mindre intressant än många storbloggare. Jag totally älskar att hon skriver precis så som hon pratar och man kan verkligen höra henne säga det hon skriver. Här hittar ni henne.
Och när vi ändå pratar Hollywoodfruar vill jag påpeka att jag förstår inte varför det har blivit sånt hola balo runt den där Anna Anka. Hon har fått ett helt eget program? But why? What´s up with that liksom? Jo jag kollar på det såklart. Jag är ju Sveriges största sucker för dokusåpor, så vad begär ni liksom? Men jag hade ju hellre sett en timmes Montazami.
Anka är en såndär som jag tycker synd om. Det är inte speciellt svårt att lista ut att hon försöker spela en roll. Det är heller inte så svårt att lista ut att hon inte är i närheten av så smart som hon själv tror.
Visst finns det säkert dom som tycker att "hon kan ju inte vara så jävla dum" eftersom hon är rik som ett troll och lever lyxliv. Sure, hon har säkert sina kvaliteter hon också, men det är inte speciellt svårt för en svensk, blond tjej med snygg kropp att manipulera till sej en miljonär faktiskt.
Hade mrs Anka läst det jag skriver om henne hade hon med all säkerhet börjat prata om den svenska avundsjukan och missunnsamheten. Men här handlar det absolut inte om det. Jag bryr mej inte ett skit om att hon har en massa pengar och bor Hollywood. Jag gillar bara inte henne som person. And that´s that.

Jahaja nu har jag pratat lite skit om Anna Anka, och precis som jag förutspådde så blev detta inlägget mest bara konstigt och tråkigt. Men skit i det vad fan.

Även solen har sina fläckar. Liksom.

Kommentarer
Postat av: Josse

haha, jag sa prick samma sak till en kompis häromdagen. Om Maria Motazamis blogg alltså. Man hör henne prata på i sitt sköna, sävliga gung när man läser om tofsar och läppstift. And. I. LOVE. IT. :)

2010-05-06 @ 11:13:03

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0