Sunday bloody sunday

Vi kan nu konstatera att inget av mina försök att lura bakfyllan funkade. Vi kan också konstatera att det finns inga som helst gränser för hur bakfull jag kan bli.
När jag vaknade igår kände jag en svag känsla av självmordsbenägenhet.


Idag har jag lekt vuxen och grillat med dom som är vuxna på riktigt och deras barn.


"Nej Jordan, det är inte kallt! Nu SKA vi äta ute. Tänk
på något roligt."


Jessicas mat fastnade i tänderna (eller också bara
gillar hon att vanställa sitt ansikte, jag vet faktiskt inte)
och Bella gillar rosa.


Sven kallade sej själv "Master of grill". Jaja, sa jag
och lät honom tro att man grillar underifrån.


Minifarbrorn Charlie blev glad när jag berättade att
han nog faktiskt måste flytta hem till mej för att han är
så liten och så söt.



Våren har visst kommit. Var fan är gilla-knappen?

Nu ska jag koka torsk och ris till min hund. Han är dålig i magen. För ovanlighetens skull.
Imorgon ska jag ringa farbror veterinär och berätta för honom att jag gladeligen donerar pengar till honom eftersom jag har överflöd.


Alkohol är djävulens påfund!


Kommentarer
Postat av: Sanca

Men shajt asså... vad är det för fel på din hund? Varför ger du inte honom bara ris för alltid?

2010-05-03 @ 21:45:01
URL: http://casaamore.weebly.com/
Postat av: Sanca

Men shajt vad söta barn! O fan vad elakt att vara ute när dom fryser! =)



tittar upp ovan inlägg hamnade nog fel

2010-05-03 @ 21:50:10
URL: http://casaamore.weebly.com/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0