Mord

Idag hade jag ett helt vanligt vända dygnet-projekt. Ja ni vet ett sånt projekt som jag tar mej an en gång i veckan.
Men denna gången gick det bättre. Jag lyckades hålla mej vaken till klockan 13. En vän hade sagt att han skulle ringa och väcka mej klockan 15, och två timmars sömn skulle sitta som en smeck för att jag skulle orka hålla mej uppe sen.
Klockan blev 15 och min dumma jävla vän ringde en gång. EN GÅNG! Som att det skulle hjälpa. Som att inte alla vet att man kan släppa en bomb utan att jag vaknar liksom. Man måste ringa ungefär 1001 gånger, och det vet denna vännen om.
När vaknade jag då? Jo det ska jag berätta för er. Klockan tjugoettjävlanollnoll. Inte ok! Not ok! Nicht okey!
Det jag nu måste göra är att leta upp min "vän" imorgon och mörda honom.
Ska bara vända rätt dygnet först.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0