Majj gadd

UR-SÄK-TA för uruselt uppdaterande igår. Men asså.
Först blev jag kidnappad av utomjordingar som utförde en massa experiment på mej. Jaja, åkte upp i ett sånt där ljus rakt upp i himlen och allt.
Sen när dom släppte mej och jag kom hem var jag precis på väg mot datorn när jag hörde något vid dörren. Det var brevbäraren som hade fastnat med skägget i brevlådan. Och döm av min förvåning när jag såg att det var min gamla klasskamrat, Anna-Kajsa, som jag inte sett sen hon åkte till Tibet för att studera Taoismen.
Jag var ju klart tvungen att bjuda in Anna-Kajsa på kaffe, och det visade sej att hon också blivit abducted av aliens en gång i tiden, så vi satt här hela kvällen och delade erfarenheter.
Så ja ursäkta, men nu kanske ni förstår?

True story!

Ska snart ta mej till Familia med Carita och shoppa bh.

Later!

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0