Hej?

Ja, ursäkta för monsteriöst* uselt uppdaterande, men jag råkade dö en smula. Dock är det ingen fara med det, som av ett mirakel återuppstod jag igår.
Förra helgen körde jag på en monsterfylla som började bra, mynnade ut i en smärre katastrof men slutade galant.
I och med detta bestämde Gud sej för att straffa mej med halsflussarnas Jean-Claue Van Damme. För att överleva denna livsfarliga sjukdom äter jag nu en kur Kåvepenin som verkar ha bestämt sej för att göra mitt liv outhärdligt med ständigt illamående, halsbränna och en hel del smärta i den södra regionen på grund av vad man förmodligen skulle kunna kalla obalans i tarmfloran.
Självfallet skulle inte denna prövning få stå i vägen för ännu en monsterfylla denna helgen. Tannen flyr till Bulgarien på onsdag, så han hade en försiktig liten avskedsfest som slutade i polisbesök dagen efter då halva inredningen låg utanför husväggarna.

Några enkla bilder följer.


























*Oklart om ordet monsteriöst finns i svenska ordboken.

Kommentarer
Postat av: Sanca

Ni är galna!

2010-05-31 @ 17:11:35
URL: http://casaamore.weebly.com/

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0