Crazy times

Vilken helg. Jag säger då det. Jag verkar inte förstå att jag är 31. Nej, jag verkar tro att jag är 20.
Å andra sidan har jag ju sjukt roligt. Så jag tänker fortsätta lura mej själv faktiskt.
Igår rök ännu en oskuld i mitt liv. Raggaroskulden. Jajjemen, Linn var på raggarklubb.
Jag blev raggad på av en gammal man som fattades två tänder i sitt leende. Jag fick en käftsmäll. Och jag drack skitäcklig öl. Spendrups är ingen höjdare alltså, det kan ni ju inte påstå.
Ja alltså raggarfest. Det var väl ok. Ju fler öl jag halsade, desto mer ok blev det liksom. Och när jag väl var packad, då var det dags att åka hem.
Men inte ska ni tro att det tog slut där, nejdå. Hem till Wolf på efterfest. Halsa fruktansvärt äcklig rom, enbart för att försöka bli ännu fullare. Wolf tittade med ett öga hela natten. Diskutera politik. Halsa lite mer äckelrom. Diskutera invandrarpolitik. Skälla på Markus lite av oklara anledningar. Halsa lite öl. Gå till konditoriet och köpa frukost. Bre bullar och thekakor i kubik till pojkarna. Halsa Resorb (thank you Jesus), inse att klockan är 7 på morgonen. Gå hem. Skicka totalt opassande sms. Halsa en och en halv liter vatten. Gå och dö.

Ja ni förstår ju.

Thirtyone is the new twenty. No doubt about it.



Förra årets kräftskiva.

Kommentarer

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0