Vad fan!

Jag ställde mej på vågen idag. I hopp om att ha tappat iallafall några gram. Vad hände tror ni? Jo, pilen ville inte sluta snurra och vågen skrek error error. Typ så. Kanske inte riktigt, men ungefär. Jag har alltså gått UPP ett och ett halvt kilo. Det är inte ok!
Jag har skippat alkoholen, ätit skräpmat (Max) EN gång, och gått långa jävla rundor med hundet varje dag, i tre veckor. Och jag har gått UPP i vikt. Dock är jag lite osäker på hur mycket snask jag har stoppat i mej. Inte så mycket. Tror jag. Jag är lite av en smygätare. Äter helst onyttigheter i ensamhet. Sen förtränger jag att jag har ätit.
Jag har nu kommit på värsta braiga idén. Varje gång jag äter något som jag inte borde måste jag skriva det här i bloggen för hela vida världen to see. Kan funka. Vi får la se.

Kommentarer
Postat av: Blondii

jag ska hålla koll på dig och skriva FYYYY när du syndar! :) Gillar förresten knappen till " skicka kommentar"

2010-06-21 @ 22:41:20
URL: http://blondiii-blond.blogspot.com
Postat av: Linn

Ja det är bra! Börja varje gång med "Amen Linn, ditt feta helvete". För full effekt liksom haha

2010-06-21 @ 22:58:26

What´s on your mind?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0